środa, 14 sierpnia 2013

deszczowo, o nie! 0.0

 Deszcz, deszcz, deszcz- niech on wreszcie przestanie padać! Proszę! Przez ostatnie 3, 4 dni pada, pada i pada. Zimno jest jakby był już przynajmniej listopad. ;o Ale się nie dziwmy prawie 2 tyg. i koniec wakacji. Wrzesień ech... Może jakoś tych wakacji nie spędzam za cudownie, bo prawie całymi dniami się nudzę no i takie tam, ale bd mi ich szkoda, to leniuchowanie całymi dniami, siedzenie na orliku i granie... Bd mi tego brakowało. Mój kuzyn przyjechał, no do swojej babci, ale i tak się z nim już umówiłam mam nadzieję, że przynajmniej z nim spędzę chociaż trochę bardzo fajnych chwil, które zapamiętam..  Jeszcze czasami spotkam się z moja druga przyjaciółką, która jest dla mnie bardzo ważna, uważam ją za siostrę, kiedyś się mocno pokłóciłyśmy, postanowiłam jej wybaczyć i jakoś wszystko się ułożyło, ale nie długo wyjeżdża.. Nie wiem kiedy ta moja Ida- najlepsza przyjaciółka, z którą jestem związana od paru ładnych lat i to z nią mam najlepsze wspomnienia, zawsze zwała- przyjedzie, bo już za nią tęsknie i brakuje mi tych wszystkich wspomnień, które z nią przeżyłam.. Jeszcze na dodatek przez wakacje muszę czytać "QUO VADIS" pani nam zadała, bo to najcięższa książka w 2 gim, żebyśmy się ogarnęli, ostatnio ją wypożyczyłam, ale nie wiem jak się za nią zabrać, czytaliście już to kiedyś ? o.O 
http://www.youtube.com/watch?v=SuXZRCyAGvA
    
Ale mam nieogar na głowie, hue, hue xD

12 komentarzy:

  1. czemu na zdjęciach robisz minę jakbyś zjadła cytrynę? o.O
    a co do bloga, to ... ciekawa notka, śliczny nagłówek ^^ u mnie wczoraj padało >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarąbisty nagłówek, Tylko miny robisz dziwne, ale spoko, jak lubisz to czemu nie? Zdziwiłam się bo mało dziewczyn lubi sport, a ty się interesujesz, naprawdę się zdziwiłam ale jak lubisz. Każdy lubi coś innego i powodzenia w prowadzeniu bloga OBSERWUJĘ i zapraszam do siebie:
    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też żal tych wakacji -,-
    Minęły zdecydowanie za szybko ;/
    Zapraszam do mnie
    http://ja-i-swiat-99.blogspot.com
    Ps: Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do wakacji to zdecydowanie się zgodzę..Co do zdjęć to śą faje a jeśli chodzi o miny to przecież każdy ma swój styl robienia zdjęć :)

    Zapraszam
    mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wakacje za szybko mijają, szkoda, że rok szkolny nie "ucieka" tak szybko. ;)
    + obserwuję, liczę na to samo --> glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cię do Verisital Blogger i Liebster Awards.
    http://life-is-brutal-sweetie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo ciekawy blog, możesz spojrzeć na mojego albo jak chcesz to go polecić? Dopiero zaczynam :D zyciedirectionerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ocena Twojego bloga znajduje się już na http://trochekrytyki.blogspot.com/2013/08/ocena-lidka-liddkaablogspotcom.html. Miło mi będzie, jeśli skomentujesz. Pozdrawiam, Aoi-chan.

    OdpowiedzUsuń
  10. a tam , deszcz nie jest zły :3

    Zapraszam na konkurs do mnie - http://insignificantbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zdjęcia, fajne okulary >> Julka ;**

    Pozdrowienia od straaawberry-cake.blogspot.com
    Komentarze zawsze mile widziane.

    OdpowiedzUsuń
  12. achh wakacyjne zdjęcia. Ojej ja przez całe wakacje nie zrobiłam sobie żadnego zdjęcia z nikim. Szkoda, bo wspomnienia trzeba uwieczniać

    OdpowiedzUsuń